Framme

jag kom fram valbehallen trots mindre problem.. hade inte ens tid att kopa mig en bok att lasa har `pa arlanda, blev valdigt stressigt, men jag hann med planet :) kom fram till madrid och va fett hungrig (hade tankt ata pa arlanda) men inget va oppet, julen ar tydligen fett viktig for dom sa allt va stangt, vi kom iofs dit typ kl 8 men iaf. vi hittade ett stalle och jag fick mat, annars hade det inte vart en trevlig resa :P lang resa 13 timmar men jag lyckades sova nastan 6 timmar, all good...

ja ni vad mer ska jag beratta? har det super, har bar avart har i 3 dagar men det kanns som 2 veckor.. solat och badat tva dagar i rad, testat pa utelivet, vart ute bara, atit sjukt god mat och bara levt.. living the good life just nu! att ga ute mitt i natten har blivit farligare sedan jag sist va har sa det blir inga kvalls promenader by my self, och blir tvungen att aka "taxi" overallt med det at lungt kostar mindre an 10 spann att ta mig ner till stan :) dessutom har jag grabbarna som inte lamnar mig ensam :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0